Effektivitet, Staffan och Bella

Jag har varit så väldans effektiv den här veckan känner jag. Det är alltid väldigt skönt när man har den känslan. Man känner sig lite duktig på något sätt, även fast stora delar av veckan har bestått av nöjen.
 
Idag har jag scannat, scannat, scannat och scannat lite till. Jag och Staffan har långt ifrån varit kompisar hela dagen men vi har ändå hankat oss fram sakta men säkert med hjälp av viss scannerpsykologi. (Ja, jag har döpt scannern. Jag jobbar helt ensam på en lördag i 8 timmar och har dessförinnan jobbat under julledigheten då det var ungefär skogstomt på Sandvik Mining. Jag har absolut ingen att prata med, och därför heter min närmaste scanner numera Staffan. För intresseklubben kan jag även berätta att våningens andra scanner heter Bengt och att den stora scannern i grannhuset heter Sture.) På lunchen var jag dock till Sigridsgården och mös med Bella (Update: blev moster på julafton) och hälsade på mostrar med familj som var på besök.
 
Världens sötaste <3
 
Kom hem strax före sju och därefter har jag varit mer oproduktiv än jag sammanlagt varit på hela veckan. Har ätit mammas goda mat och därefter druckit varm choklad med grädde och chokladsås till finalen av Det största äventyret. Men nu är jag bra trött, så puss och kram och sov så gott!
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Bella saknar dig redan! Vill gärna att du kommer hem och myser snart igen! ❤️

Svar: Saknar Bella med!
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2015-01-26 @ 19:34:06
Postat av: Bintu Malm Fraser

Vilken gullig liten Bella! :-) Stolt moster förstår jag!

Svar: Ja hon är fantastiskt söt! :) Absolut!
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2015-01-28 @ 23:02:32
URL: http://bintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback