Ännu en torsdag

Hejsan! Torsdag idag vilket betyder rep med OM efter 5. Dessutom kommer familjen ner idag så när jag väl kommer hem ikväll tänker jag bänka mig i soffan och mysa med Dezzie. Med tanke på att jag gymmat fyra dagar i rad nu skulle jag dessutom vilja påstå att det är välförtjänt!
 
Igår slutade jag vid lunch och stod därefter i Sandviks monter tillsammans med systeryster Heidie på Bergssektionens mässa. Jag gillar mässor. Och dessutom tycker jag ju om att prata om Sandvik så det kändes som om jag var på rätt ställe!
 
Jag och Kristin i montern!
 
Efter mässan gick jag till TC som är Flygs sektionslokal och pluggade ett litet tag med William innan vi åkte hem till mig och åt och slutligen gick till gymmet. När William åkt hem fick ett avsnitt Biggest loser avsluta min dag. Måste erkänna att halva anledningen till att jag tittar på det är Mikael Hollsten som enligt mig är en rätt bra kille. Han ser ju inte så tokig ut heller om man säger så.
 
Flygs förvånansvärt mysiga sektionslokal

Imorse kände jag att i och med att jag haft kavaj två dagar denna vecka och skjorta en så var det med full rätt jag drog på mig en oversize t-shirt idag. Extremt skönt.
 
Och ja, en klassisk toalett-selfie. Antagligen den enda jag äger. Och för att krydda lite extra kör jag på ett duck-face och nofilter när jag ändå är på gång!
 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Så himlaf int hår du har <3

Svar: Åh tack snälla!!
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2015-02-05 @ 15:50:39
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback