Inte som planerat

God kväll! Den här dagen blev en riktig slappdag, trots att jag tänkte få så mycket gjort. Det blev helt enkelt inte så. Men jag har gymmat i alla fall, vilket jag dock inte planerade att göra, men det gör att jag inte känner mig fullt lika lat i alla fall. Dessutom är det, det enda tillfället då jag faktiskt inte hade  pyjamasbyxor på mig idag. Men imorgon, då jäklar ska jag ta tag i saker! Nu däremot tänker jag lägga mig i sängen och bara mysa ner och njuta av att inte behöva gå upp tidigt imorgon heller.
 
Hälsar alla god natt med de fyra inredningsbilder jag skramlat ihop hittills på instagram denna vecka. Blev nämligen utmanad av mamma att lägga ut 7 inredningsdetaljer i 7 dagar vilket inte riktigt gått ihop med att jag är så extremt dålig på att frekvent lägga upp saker på instagram. Men jag tycker ändå jag varit hyfsat duktig hittills som bara missat två bilder. Det får helt enkelt ta lite längre tid än 7 dagar att lägga upp alla bilder. Jaja, god natt på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback