Super-duper-slut

Just det där att texten ibland försvinner när man skrivit ett x antal rader är inte det roligaste. Min dator och blogg.se lever sina egna liv titt som tätt. I vilket fall skrev jag nyss kort och gott att jag är extremt slut efter att ha varit på KTH 8-17 och hårdpluggat och därefter handlat, tvättat, städat och gymmat. Och nu tänker jag sova, nyduschad som jag är i mina nytvättade sängkläder. Natti natt.
 

Måste bara visa en bild jag fick i dag på lilla Bella. Köpte ett gosedjur till henne i julas som hon fick först nu i helgen i och med att jag inte trodde hon skulle få användning av det på ett bra tag. Delvis eftersom det är större än vad hon själv är. Men jag hade fel där visade det sig! Det är tydligen mycket roligt att prata och gosas med redan nu. Fick även ett extremt sött videoklipp som jag än så länge inte vet hur man sparar ner på telefonen. Måste ta och googla det sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback