Dagens plan

God morgon! Min dag har börjat med stamrengöring så just nu luktar det lite så där härligt unket i lägenheten. Dock gör inte det så där supermycket eftersom det är plusgrader och sol ute! På med tjocktröja och öppna balkongdörren säger jag!
 
Nu väntas plugg och senare sånglektion nr 3. Därefter ska jag och David framkalla foton i skolans mörkerrum och slutligen planeras gym. Hoppas ni får en bra dag! Kraam!
 
Instagrambild på pappas gamla analoga kamera som jag dammat av och börjat använda. Hittills har den stått och varit fin i mitt sovrum men förra veckan bestämde jag mig för att den skulle börja användas till det den faktiskt är till för.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Ekman Lindqvist

Så sjukt snygg kamera!!!!

Svar: Tack så mycket!!
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2015-02-26 @ 18:38:21
URL: http://emeliece.blogg.se
Postat av: MATILDA

Så fräck kamera :D

Svar: Tack! :D
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2015-02-27 @ 13:13:30
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback