Nya rutiner och modellbygge

Sitter i soffan och kollar på idol och känner mig rätt nöjd med min dag. Har fått något slags ryck den här veckan och börjat gå upp 4-halv 5 och pluggat några timmar innan jag gått till skolan. Mycket effektivt måste jag säga. Jag pluggar ju som allra bäst på mornarna och dessutom är jag ju ganska morgonpigg av mig. Ännu ett pluss är att jag slipper plugga i över huvud taget när jag väl kommer hem, dock måste jag gå och lägga mig vid 9 men det kan det ju vara värt! Vi får väll se hur länge det håller i sig!

Idag var det dags för modellbygge igen fast med något slags hårt skumgummi i stället för lera. Uppgiften var att konstruera en knapp utan symboler eller tecken men som man skulle kunna se vart den hörde hemma och hur den fungerar endast från dess form. Inte en superlätt uppgift men tydligen får man plusspoäng för flummighet så det är det jag har kört på! Min knapp är en spak som ska sitta i ett flygplan vid fallskärmshoppning med hjälp av katapult. Man ska nämligen kunna skjuta den åt det håll man vill flyga åt. Som sagt, så flummigt som möjligt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback