God kväll!

Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm igen. Känns lite smått motigt men jag kommer ju åka hem hit till lilla Sälgnäsviken igen om bara två och ett halvt dygn så egentligen har jag inget att klaga på. Febern har gått ner rejält dessutom så jag är definitivt på bättringsvägen. Bara förkylning kvar av det hela nu. Jag kan ju dock tycka att jag borde fått slut på snor vid det här laget men så är icke fallet. Det ska bli så otroligt skönt att få komma igång med träningen igen när jag väl är helt frisk. Och gå långa promenader ska jag göra. Massor med långpromenader i höstens alla underbara färger.


Ett av mammas fantastiska blomsterarrangemang från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback