Tar emot idag

Just idag är en sån dag då pluggmotivationen ligger på cirkus nada. Gick upp tidigt som vanligt men det hela slutade bara i att jag satt och redigerade bilder. Nog för arr Christer Nybergs nya bok Stelkroppsdynamik är snygg, men rolig de är den då definitivt inte. Har suttit här i en timme nu utan att lyckas förmå mig själv att ens öppna boken. Gah. Måste dock ta tag i det nu. På förmiddagen planeras en tripp till Funäsdalen och hur länge vi blir borta vet jag inte så det är bara till att bita i det sura äpplet. Synd att det ska behöva vara så otroligt surt bara.
 
Bjuder på lite fler bilder från Ramundberget i somras som jag egentligen borde lagt upp för lääängesen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback