Glad midsommar

...lite i efterskott! Kom hem till Sälgnäsviken igår och återfick då full teckning på både internet och mobiltelefon. Min midsommarafton var underbar trots några olyckor. Jag fick bada en liten Gilda som rullat runt i kobajs och pappa sågade sig i benet med en motorsåg (som tur var inte alltför allvarligt). I övrigt har det varit några fantastiska dagar i fjällen!
 
 
 
Den här tisdagen började med en tripp till Gävle för att uträtta några ärenden. Efter lunchen övningskörde jag med Magnus och därefter blev det ett gympass med Omar. Just nu sitter jag i sängen och ser ut över mitt bombnedslag till rum. Får allt ta och göra något åt det imorgon. Men nu är det sovdax och därmed säger jag god natt med en bild som för en gångs skull inte jag själv tagit!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback