Det artar sig!

Jag har tagit mig an att uppdatera mitt rum här i Sälgnäsviken nu i sommar för lägsta möjliga påverkan på studentkassan. Hittills har jag bytt mörkt och färgglatt mot vitt och neutralt och det planerar jag att fortsätta med. Bra mycket snyggare och inte alls lika malplacerat!
 
 
Imorgon bär det av med Phöto till Norge och Sofies stuga för teambuilding, gyckel-tillverkning och häng i en vecka. Kommer hem nästa söndag och därefter börjar jag jobba på måndagen. Jag har därför försökt träffa så många gamla kompisar som möjligt de senaste dagarna och ändå lyckats träffa både Isabelle, Johan, Tessan, Sarah, Dennis, Sofie och Omar. Jag har hunnit med en hel del med andra ord med tanke på att jag dessutom damsugit huset, rensat på rummet och tagit körkort sedan i tisdags. Ganska bra gjort måste jag säga! Något jag däremot gjort sämre är att blogga.. Men jag jobbar på det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback