Phösningen har börjat!

Jag är så trött just nu så ögonen nästan faller ihop. Det har varit en sjukt kul dag men just nu sitter jag bänkad i Smörjis med ytterligare 15 phösare och hoppas på att de sista n0llan går hem snart så att vi också kan göra det. Har hållit på med tidningen ett x antal timmar idag och dessutom lekt med n0llan en massa så just nu är man lite småtrött. Dessutom har jag börjat få den klassiska frack-nacken (dvs skavsår efter fracken) trots att jag försökt förhindra det med kirurgtejp i både nacken och på frackens krage. Måste fixa något mjukt provisoriskt tyg jag kan sy fast på fracken rätt snart. Borde ha prioriterat det i sommar men så blev det inte!
 
Nu känns det som om jag bara klagar men det är bara för att jag är så trött. Det har egentligen varit en riktigt kul dag där jag måste säga att just stå och sjunga Hela M tillsammans med 110 pers för fulla muggar inför 280 nya KTHare var något av det coolaste jag varit med om!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jäklar vad härligt! Jag är så avis! Saknar KTH massor men vet att jag gjorde rätt val ;) Men tillbaka längtar man när man ser dina bilder!

Svar: Ja förstår det :) vi saknar dig med!!
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2014-08-19 @ 09:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback