En Volvotur

Idag tog jag Volvon ut på en liten tur till Sandviken och Valbo. Fyndade en hel del på Viggens för ynka 150 kr och vägde sen upp det med att köpa ett mobilt batteri till telefonen och en almanacka för mer än det dubbla.
 

Hittade två tekoppar på Viggens som jag inte kunde lämna så dom fick följa med hem. Inte ofta man hittar stora tekoppar på loppisar. Oftast finns mängder med små söta service-koppar men inga större som man faktiskt kan tänka sig använda och inte bara står och ser bra ut och samlar damm. Men idag så! Älskar den orange/röda 60-talskoppen! Ögongodis!
 
Resten av eftermiddagen spenderade jag med att bo in mig i min nya almanacka(till vänster på översta kortet) från akademibokhandeln. Efter mycket övervägande bestämde jag mig för att den var den absolut bästa. Just kalender är något jag använder mig extremt mycket av eftersom jag tycker om att skriva ner allt som ska hända om dagarna. Jag fungerar helt enkelt bäst så. Därför är jag väldigt petig när det nya skolårets almanacka väl ska inhandlas men iår, precis som föregående år föll lotten på akademibokhandeln. Den jag köpte nu gick dessutom att byta framsida på vilket jag tycker är ett ganska stort pluss i kanten :)
 
Nu däremot kära vänner är det dax att sova! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback