Bjuden på teater

Idag ska jag och mamsen in till Gävle och gå på teater med Heidie, kusin Helena, hennes mamma Marianne och snälla moster Anne som bjudit med oss allihopa. Det ska bli superkul! Något jag märkte förra gången jag var på teater på Trollkarlen från Oz är hur mycket mer jag tittar på skådespelarnas insatser och vad som upplevs som mindre bra, bra eller rent ut av fantastiskt, och vad de är som gör att det upplevs just så. Med största sannorlikhet kommer de tendenserna just från att jag själv nu gått på teater och börjat få ett hum om det hela. Själv tycker jag det blir lite extra spännande att sitta där och aktivt iaktta vad som sker framför ögonen på mig. Och eftersom jag dessutom är en ren amatör så tycker jag ju att de flesta uppe på scenen är väldigt duktiga.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback