Bernö och det sista provet

På sånna här ställen mår man bara bra! Jag tror det ligger något i det där med att vi får en massa energi från naturen för jag skulle kunna gå och titta i min egen lilla värld i evigheter på alla blommor och småpryttlar dom har på bernö. Att sätta mig där i en soffa och bara sitta i någon timme hade jag inte haft något emot. Fast, att gå runt med en gigantisk kundvagn och lassa den överfull med massa grönt hade ju inte varit helt fel det heller.
 
En mycket lycklig tjej kom idag ut därifrån med en ny tekopp! Tack underbara mamma!
 
Min dag började med mitt absolut sista prov på gymnasiet. När jag var klar och insåg att det nu var för sista gången någonsin jag skrev under med klass NVTE10 på ett prov var det mycket nära att jag fällde en liten tår. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback