Ett bra slut på dagen!

Jag kan med glädje säga att jag hade väldigt fel imorse när jag skrev att det inte var min dag idag. Det är definitivt min dag idag! Nu på kvällen när vi åkte igenom området på väg hem och kommit till brevlådorna stod det 4 älgar bara några meter från vägen och kollade på oss, så vi stannade och tittade en liten stund och grämde oss lite över att kameran inte var med. Sedan åkte vi vidare och mamma föreslog att vi skulle åka hem och hämta kameran och sedan åka tillbaka och kolla om älgarna var kvar. Pappa sa däremot att det inte kunde finnas någon möjlighet att de stod kvar. Jag tyckte i alla fall det var värt ett försök. Jag menar vad förlorade vi på att åka tillbaka. Det gjorde vi i alla fall och 30 m längre bort från sitt föregående ställe stod de och såg på oss när vi kom tillbaka. Man ska alltid lyssna på mammor!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja,visst ska man .

2013-04-23 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback