Angående dissektionen

Tänkte bara säga att det gick bra igår. Var med på halva lektionen i alla fall vilket jag tyckte var ganska bra gjort. Förresten sa jag fel, det var lammhjärtan och ett älghjärta som vi dissekerade och inte kohjärtan. Var med nästan hela tiden och kollade när min grupp dissekerade lammhjärtat faktiskt men sen gick jag när läraren skulle dissekera typ en hel strupe, lungor och hjärta som satt ihop. Det blev lite för mycket när han tog fram en hel bricka full med inälvor kände jag. Men det lilla lammhjärtat gick bra i alla fall
 
Nu borde jag plugga men jag är så inte alls på humör. Jag orkar verkligen inte. Att tuppa av i sängen och inte vakna upp på ett år känns så mycket mer lockande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback