Lägesrapport på min nattsambo

Jag håller på att få spel på min nya sängkompis som har sin sovplats inuti min mun. Har lyckats behålla skenan i munnen två nätter i sträck nu men igår var den väldigt nära att flyga ut innan jag ens somnat. När jag biter ihop trycks alla luftbubblor ut och gummibiten i princip sugs fast i mina tänder och när jag slappnar av sedan hör jag ljudet och känner när varenda luftbubbla åker in igen. Det är så sjukt irriterande. Jag antar att alla vet hur det är när man inte kan sluta med något för att man omedvetet börjar igen. Så är det nu. Varenda kväll.

Imorgon ska jag på Sofies 18års fest efter skolan och ska sova där tills på lördag då vi åker direkt till en fotbollsturnering i Göransson arena. Ja, hör och häpnad, jag ska spela fotboll. Eller åt minstone vara där för syns skull, som avbytare. Eller ja, förhoppningsvis som avbytare ska jag väl kanske säga. Vem den smarta personen var som frågade Sandvikens sämsta fotbollsspelare att vara med i sitt lag? Jo det var Emil Sundman. Och ja, han vet hur fantastisk dålig jag är på fotboll. Så varför fråga mig? Jag har absolut inte den blekaste aning, men kul ska det bli! Typ
Hur som hellst blir det kanske inte så mycket bloggande under dessa två dagar. Men jag ska försöka slänga in något!

En sån här önskar jag mig förresten i födelsedagspresent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback