Dagen och lite blandede bilder

Har suttit ett x antal timmar idag och pluggat biologi med motivationen att efter imorgon är det slut på allt plugg under ca 3 veckor vilket ska bli så underbart skönt! Det är knappt så jag fattar det. Har dessutom fått hem en speciell julklapp idag som jag var lite orolig för dels hur den skulle bli färdig och dels att den inte inte skulle komma fram i tid men nu är den här och jag är jättenöjd. Hoppas den som ska få den också blir det! Det är nog det bästa med julen, att få ge bort saker. Det är faktiskt mycket bättre än att få saker tycker jag.
 
Nu är jag inne i en riktig julstämning här hemma känner jag med alla mys-faktorer överallt. Här är min älskade jultomte som vi haft sen jag var liten. Nostalgi.
 
Och här är vår fina julgran
 
Och vår underbara hund som ligger som en liten bebbe och myser framför brasan
 
Och till sist det man kan se när man tar en titt ut genom våra fönster
 
Jag kan nog ärligt säga att vintern är min favoritårstid ändå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback