Slut på batteri

Det har varit slut på batteri i mycket idag. Datorladdaren glömde jag i bilen så datorn levde dagen ut tack vare tessan, mobilen höll på att dö och nu på eftermiddagen blev det slut på batteri i kameran. Tänkte ta kort på träden på andra sidan sjön för solen gjorde så att dom lyste orangea och sen missade jag månen som speglade sig i sjön också nu på kvällen.

Och eftersom kameran inte kan användas kunde jag inte knäppa kort på den senaste målningen jag gjort heller. Gjorde egentligen två idag men jag blev inte alls nöjd med den ena men den andra kommer ut imorgon iaf.

Lägger ut lite bilder från weheartit.com i stället nu innan jag går och lägger mig, God Natt!
Den här sista funderar jag på att göra något av. Gillar katt-liknande ögon och tycker det var coolt med färgerna. Vi får se vad som dyker upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback