Fotokurs

Var på Nikons introduktionskurs idag mellan 10.00 och 12.30 i Gävle på Scandichotellet. Innan jag gick dit tyckte jag att jag visste i alla fall en del om kameror och så. Nu vet jag att jag egentligen inte kunde ett enda dugg. Helt fantastiskt egentligen hur extremt avancerade kameror det finns nu för tiden. Nu låter jag som om jag vore 100 år, men det är faktiskt ganska fasinerande hur mycket som finns i dom och vad man kan göra med dom. Tänkte börja leka lite med bländaren och iso mm senare men nu tänkte jag gå ner och kolla hur det går med maten för jag är jättehungrig. Tar på krafterna att ta upp bryggan ur vattnet
Här är lite random närbilder jag tagit
Fick ner min fina gunghäst från vinden idag också :D
(Fick just reda på att det blir västerbottenpaj till kvällsmat, MUMS!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback