Bin-Go-Lott-O!

Ja ikväll blir det bingolotto för första gången på jag vet inte hur många år haha! Och i morgon är det fredag. Så jäkla skönt måste jag säga. Även fast jag definitivt inte kommer bli syslolös på sklofronten. Har börjat tänka lite mer på projektarbetet i 3an som jag ska göra. Tror jag börjar få lite struktur på det hela i huvet nu så på jullovet hade jag tänt att börja planera lite mer i detalj. Vad det blir för något tänket jag inte säga men det blir en hel del med jobb eftersom jag dels har valt att göra ett ganska så jättestort projekt och sen också planerar att göra det själv. Måste dock komma på en plan-B för det finns en del som skulle kunna gå snett i själva utförandet. Men just nu är jag faktiskt riktigt taggad! Om det förresten är någon som har en jättestor gammal anslagstavla, en sån man kan sätta nålar i, och kan tänka sig att ge bort den så får den personen gärna höra av sig. Är i behov av lite skruktur i mitt jätteprojekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback