Låååång dag

Satt av typ 5,5 timmar idag. Lite smått långtråkigt för jag kunde inte göra så mycket. Det enda jag bidrog med var att hjälpa två ettor med att skriva upp lite nummer, hjälpa till med excel samt att låna ut min skoldator. Och det där med att låna ut datorn tycker jag var lite smått irriterande eftersom förra gången jag lånade ut den fick jag en skuld på 666kr eftersom en viss person bröt av skärmen på mitten. Då hade jag nämligen gjort fel som lånade ut min dator. Men nu helt plötsligt var det helt okej när någon bestämt att vi skulle göra det eftersom dom tagit bort datasalarna och ettorna skulle skriva lab.rapporter på datorer. Vi skrev nämligen på ett kontrakt om att vi inte får låna ut våra datorer till någon. Och visst jag fick betala 666 spänn för att jag gjorde det och min dator "oturligt nog" bröts i två delar eftersom vi alla tre gjort fel. En bröt av den. En fick låna den. Och en lånade ut den. Vi fick betala samma summa. Eller kommer få rättare sagt eftersom ingen av oss har fått någon faktura än. Men när jag då har fått betala 666 kr för att jag lånade ut den 2 min (jag satt bredvid när jag lånade ut den) tycker jag inte riktigt det är ok att någon säger åt mig att jag måste låna ut den.
Visst det var ju bra att vi bondade lite med några ettor men då tycker jag att man kan göra det på något annat sätt och inte bryta de papper vi skrivit på.
Aja nu ska vi muntra upp oss! Var just inne på weheartit igen och hittade dom här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback