Kaos

Ibland gör man bara saker utan att riktigt tänka efter innan och ofta blir resultatet av det inte sådär värst fantastiskt. Som för ungefär en halvtimme sen när jag bestämde mig för att rensa garderoben och slängde ut alla mina kläder på sängen. Klockan kvart över tio på kvällen när man ska upp 6. Mindre bra tänkt Bea. Så nu ligger i princip alla mina kläder i en stor hög i väntan på att bli sorterade. Vad jag ska ha på mig imorgon? Jadu. Inräknat att jag råkade spräcka mina jeans när jag satte mig i soffan nu på kvällen så blir inte just klädvalet imorgon bitti det enklaste. Imorgon är det dessutom dax för mitt första möte med Stockholmsgruppen som ny ordförande. Håll tummarna för att det går bra! Puss och kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback