Hemma-helg

God kväll från Sälgnäsviken! Egentligen är klockan på tok för mycket eftersom jag ska upp och jobba tidigt imorgon men nu har jag gett mig tusan på att börja blogga igen och då får jag stå mitt kast när jag inte gjort det än idag. Jag har väll dock inte så supermycket att berätta om men jag kan säga att jag i alla fall fick en ny kompis idag utanför huset i Bergshamra. En kompis som var svår att fånga på bild visade det sig. I övrigt fick jag en liten sovmorgon i morse, och så har jag pluggat elektro, åkt tåg och slutligen käkat chips och kollat på Fångarna på fortet med familjen nu på kvällen. Men nu ska jag ta faktiskt ta och lyssna på John Blund som sitter på min axel och pickar på mig och säga god natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback