Operation Smile Unga Volontärer

Sitter hemma i soffan i Sälgnäsviken och degar framför datorn med en stor filt och fryser. På grund av att min feber vägrar ge sig så blir jag kvar här ytterligare någon dag innan jag åker tillbaka till Stockholm.
 
För ett tag sedan fick jag nys om att Operation Smile har volontärgrupper för unga runt om i vissa av landets större städer. I Stockholm heter den Operation Smile Unga Volontärer och för någon vecka sedan bestämde jag mig för att skriva ett mail till dem. I torsdags var jag på deras första möte och är nu officiellt medlem i organisationen! Det ska bli superkul att få vara med och planera och arrangera olika event och framför allt känns det så himla bra att göra något litet för barn i världen som behöver hjälp.
 
 
Operation Smile Unga Volontärer har både en Facebooksida och ett instagramkonto vid namn opsmilesweyouth som man gärna får följa för att se vad vi gör!
 
Började kolla lite på alla foton jag tagit under sommaren på eftermiddagen och insåg hur måååånga jag inte ens kollat på. La ihop alla jag tyckte om i en mapp och insåg att det är över 100 bilder som jag borde ta och visa här framöver. Bland andra de här på en av Sofies übersöta kattunge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback