Lerklumpar och 8-kamp

Idag kl 1 var jag faktiskt på en lektion (woho!!) i Formlära. Helt och hållet en övning i min smak! Kan det bli bättre än att sitta och leka med lera i två timmar i sträck? Jag tror faktiskt inte det. Helt underbart att bara sitta och använda höger hjärnhalva för en gångs skull och bara flumma. Här är resultatet!
 
 
Slutuppgiften var att bygga två former och sedan sätta ihop dem på ett annorlunda sätt. Mina former var en cylinder och en pyramid!
 
Efter formläran var det till att återgå till phösningen igen innan hemfärden vid halv 7 och sedan jag kom hem har jag bara suttit och degat. Var något trött sen 8-kampen i slutet av dagen (inte för att jag var med i själva lekarna, men jag blev rät slut ändå) och dessutom har jag fått feber. Ska det va så ska det va allt på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback