Första dagen tillbaka

Idag var första hyfsat normala skoldagen efter sommarlovet för min del. Kändes riktigt bra! KS:en gick helt ok och efter lunchen blev det lite research till projektarbetet i DoP:en. Det vill säga att besöka en målarbutik och försöka få tag på lite erfaret folk inom målaryrket. Vi ska nämligen framställa en målarprodukt för mätket Mäster så just för tillfället håller vi på att försöka ta fram en del problemställningar när det kommer till målning.
Vid 3 var det dax för DoP-övning i färglära vilket jag tyckte var superkul som vanligt! Jag och Christian blev dessutom klara först och fick gå en hel timme tidigare. Ett rätt bra avslut på skoldagen!


På vägen hem var jag bara tvungen att smita in i den här mysiga lilla butiken. Fick syn på den förra veckan men avstod från att gå in då på grund av fracken som ständigt måste vara på om man är med i mottagningen. Men nuså kunde jag hå in utan att dra alla blickar till mig. Inte för att det fick plats så många där inne men ändå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback