En Nokia och ett tips

God morgon! Sitter och pluggar på tåget på väg till Stockholm och är självklart, eftersom jag inte är hemma längre utan mitt bland en massa folk, mer snorig än någonsin. Jag känner mig sisådär lagomt fräsch just nu för tillfället.


I söndags beställde jag en ny mobil ändå även fast jag egentligen inte tänkt göra det. De hade nämligen extrapris på Elgiganten på just den jag vill ha och att komma undan med att betala 1990 spänn för en mobil som egentligen kostar det dubbla känns ändå helt ok. Jag ska ju ändå ha den ett bra tag och var tvungen att köpa en förr eller senare. Det blir min första Nokia och eftersom pappa jobbade på Ericsson när jag var liten var det ju en telefon av just det märket jag då sa att jag aldrig någonsin skulle ha. Men saker förändras, pappa började jobba på Sandvik och Nokia tillverkade mobilen med den absolut bästa kameran som finns på marknaden. Så den här är beräknad att komma hem till mig vilken dag som helst nu. Nokia lumia 1020.


Jag tänkte förresten ta och passa på att dela med mig av ännu ett litet tips idag. Ur senaste numret av Drömhem fick jag nämligen en liten affärsidé. Där fanns nämligen en avbarkad och vitmålad stubbe på ett av uppslagen och kan ni gissa vad den säljs i butik för? 1195 kr(!!!). Vem behöver plugga till civilingenjör på KTH egentligen? Går ju att tjäna multum på de 7 träd som står på tomten i Sälgnäsviken.


Det var allt för nu! Hoppas ni får en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback