Passar på

Idag tänkte vi passa på att ta en sista långpromenad på fjället i och med att vi åker hemåt imorgon. Jag trodde ju att vi skulle stanna någon dag till men nu när det blir som det blir tänker jag ta tillfället i akt och åka hem till Bella på lördag. Bara mysa och prata skit, mycket bättre än så blir det inte. Jag saknar mina fina vänner hemifrån en hel del. Isabelle träffar jag ju på någon gång i månaden i alla fall men eftersom hon är den enda som bor kvar hemma i Sandviken, och övriga inte åker hem så ofta, och det är så svårt ibland att pricka så att jag också gör det, så träffar jag dem så sällan. Jag menar till och med Bella träffar jag ju för sällan, de andra ser jag ju knappt alls känns det som. Förutom William då som bor i samma stad som mig. Är något glad för att jag lyckades få ner åtminstone honom till storstan kan jag säga! Annars vettetusan vad jag gjort.

De här bilderna är nog en av de få saker som faktiskt får mig att längta tillbaka till sommaren (jag som älskar hösen). Min, Bella, Emma och Sofies lyxfrulle hemma hos Emma i Storvik och kräftskiva i Sofies underbara lusthus. Åh som jag saknar dem!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback