Ofrivillig sovmorgon och OpSmile

God eftermiddag! Är nu på väg till skolan för en föreläsning i DoP(Design och produktframtagning) följt at ett kort ptojektmöte. Imorse gick jag som vanligt upp och satte mig och pluggade men tyvärr försov jag mig för första gången på väldigt länge. Vaknade närmare 7 än 4 som jag egentligen tänkt så det försvann 3 timmars pluggtid där för att klockan inte riktigt ringde som jag tänkt men jag fick ganska mycket gjort ändå så det var inte hela världen.
Senare idag tänkte jag sätta mig i skolan och photoshopa lite så att jag blir klar med uppgiften vi fick igår i DoPen och efter det ska jag på mitt andra möte med Operation Smile vilket jag verkligen ser fram emot! Ha det bra så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback