Lugn dag

God kväll! Idag har det vari en relativt lugn dag som började med tre timmars krångel med en differentialekvation följt av någon timmes tillverkning av en Moodboard till DoPen. Därefter blev det lite sista-minuten förberedning inför redovisningen som vi hade från 13-16 och när vi var klar där, et snabbt fika-möte med TTH(Teknologer till häst) där jag är foto- och PR-ansvarig. Efter det har jag ärligt talat inte gjort så mycket mer idag. Rätt skönt! Imorgon kommer Gilda till mig och sen ska vi åka hem till lilla Sälgnäsviken. Kul med lite sällskap på tåget! Nu däremot är det definitivt dags att sova och med det säger jag god natt och tack för idag!
 
Fortsätter att visa lite bilder som jag glömt lägga upp! Denna är ifrån juni någon gång!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback