God kväll!

Regnet fullkomligt öser ner. Inte alls så tokigt när man sitter inne i en varm stuga framför TVn med familjen. Snarare tvärt om. Dock är det strax läge att byta stuga för att titta på Cansergalan med farmor och farfar så ett litet uppehåll på ca 20 sekunder skulle jag inte ha något emot om sisådär en kvart. Menmen, det går ju att springa. Speciellt om man har foppatofflor på sig för sånna är ju inte alls hala har jag hört. Ett tips är ju dock att ta det lite försiktigt i svängarna precis bredvid de absolut värsta vattenpölarna. Annars kan det vara på att man mot förmodan halkar ändå i de jättestabila skorna och bli sådär superblöt och überlerig. Men som sagt, det är ju bara något jag hört.
 
Som utlovat, här är en liten bråkdel av dagens foton. Synd att skärpan inte blir fullt lika bra när jag väl laddar upp bilderna här dock. De är väldigt mycket mer skarpa innan jag komprimerat dem. Den fågelintresserade ser kanske att den andra bilden inte är på en Lavskrika utan en Nötskrika.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback