Onsdag och allt vad det innebär

Gosh vad mycket det är som händer just nu! Quarnevalen är i full gång och samtidigt är det en himla massa som händer i skolan och en massa att göra med phöset och phöto. Min onsdag började med seminarium imorse och därefter bar det av ner till Vallhallavägen för att fortsätta bygga på vårt bidrag till quarnevalen på lördag. Därefter var det numme som stod på agendan. Från 11 till 18 satt jag, Linnea, Astrid och Sophie och stirrade ner i våra datorer på THS café i Nymble (KTHs kårhus). Ganska mysigt pluggställe ändå måste jag säga!





Efter att jag kom hem tog jag ett välbehövligt 45 minuters löppass och nu ligger jag i sängen och känner mig rätt nöjd med mig själv. Trots att min rygg protesterar efter för mycket tid framför datorn. Nu säger jag god natt och hoppas på en bra morgondag med sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback