Lyxiga soffor och vävda tavlor

Full rulle idag också. Nummeredovisningen på förmiddagen gick bra och efter den, som var i ett rum där varken jag eller Linnea varit på KTH förut, så satte vi oss utanför i riktigt lyxiga soffor och åt lunch. Fanns en rätt cool och stor vävd tavla där också. Helt enkelt ett riktigt trevligt ställe, synd bara att det inte går att komma in där utan kort. Annars hade jag gärna lunchat där fler gånger.



Efter jag kom hem efter ännu en lång dag så tog jag ef promenad till Ulriksdals slottsträdgård och samlade lite energi. Underbara handelsträdgård. Den bästa jag någonsin besökt i alla fall. Dagen avslutades med tvätt och nu ligger jag i sängen och motar bort John Blund för att kunna skriva färdigt det här inlägget. Han är dock envis så jag får allt ta och säga tack för idag och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback