Catch-up

Jag har varit rätt så superdålig på att blogga sen jag kom hem från fjällen tyvärr men jag kan ta en liten catch-up sammanfattning. I onsdags förra veckan var första gången någonsin som jag inte träffat mamma på hennes födelsedag vilket var jättekonstigt men jag ringde åtminstone och sjöng för henne på morgonen med min vackra nyvakna stämma. Först i fredags fick jag ge henne mina paket och fick säga grattis i efterskott.
 
 
Och eftersom det varit stendött här på bloggen så har jag ju inte gjort något grattis-inlägg heller så jag säger nu i stället GRATTIS I EFTERSKOTT VÄRLDENS BÄSTA MAMMA! ÄLSKAR DIG! <3<3<3
 
 
Min fina hemmagjorda sushi jag gjorde förra veckan visade jag ju inte heller!
 
 
Och sen är det en massa vårbilder hemifrån som jag inte visat än!
 
 
Och sen har jag inte berättat om helgens höjdpunkt, nämligen Trollkarlen från Oz som jag, mamma, farmor, moster Anne och systrarna var på i lördags på Göransson arena. Den var suuuperbra! Efter den bar det dessutom av till Livingroom för lyxmiddag. Tack snälla mamma för denna underbara dag!
 
 
 
I övrigt har jag rätt mycket i skolan för tillfället och just nu ser det knappt ut som om det kommer lätta på den fronten förrän sommaren. Men jag ska i vilket fall försöka bli lite bättre på att uppdaera bloggen en del! Jag har en del vårbilder kvar från i helgen och dessutom flera foton från Nysätern som jag ännu inte visat. Så nu ska jag allt ta och försöka skärpa mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback