Viggans och världens bästa Bella

Precis som de närmast gågna dagarna följde jag med mamma in till Sandviken imorse och kom hem därifrån runt 6. Vad otroligt många second hand-butiker det har blivit i viken nu! minst 4 vad jag vet + någon i Järbo och lite runt omkring. Kul att det är något som faktiskt går runt i vår lilla stad! Extra kul eftersom jag tycker det är så extremt kul med allt som har att göra med loppisar, auktioner och second hand-butiker! Idag blev det ett besök på Viggans SH på Fredriksgatan eftersom jag sett att det skulle vara rea där just idag. 10 kr för alla klädesplagg! Som hittat! Några fynd gjorde jag allt!
 
På eftermiddagen blev det ett snabbt besök hos Isabelle och Johan och blev superglad och överraskad när jag fick den här underbara tekoppen av bästa Bella! Så himla fin!!
 
 
Efter det övningskörde jag med Magnus och därefter bar det av hem till lilla Sälgnäsviken igen. Imorgon kväll åker hela familjen till Nysätern där vi blir kvar tills på måndag. Nu står dock en något otålig dobermanntjej berdvid mig och väntar på kvällsstretching så jag måste ta och sluta skriva. Natti natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback