Back-up

Sitter nere i Bergshamra och väntar på att min dator ska bli klar med back-upen som jag håller på att göra eftersom den nästan bokstavligen faller sönder för tillfället. Hade tänkt att visa lite svan-bilder idag men det får helt enkelt vänta tills imorgon för det ser ut att ta lite tid. I övrigt funderar jag på att byta design på bloggen! Det känns som om det behövs. Det är bara så otroligt svårt att bestämma hur den ska se ut. Skulle vilja ha något mer somrigt och lite mer färgglatt tror jag! Något uppiggande! Jag får ta och spåna vidare på det imorgonför nu är det dax för John Blund att göra sitt. Har en känsla av att han kommer ha ett lätt jobb ikväll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback