Trollhår och rekord

Igår begav vi oss emot något kyligare breddgrader. Att gå från över 30 till ca 25 gör ganska mycket enligt mig som tycker bättre om när det är lite svalare ute. Jag, hetta och sol brukar inte komma alltför bra överens. Något som följer med det röda håret gissar jag på. ;)
 
Innan vi åkte hemifrån passade jag på att ta ett sista dopp i sjön och sen ligga bänkad framför en maxad fläkt på golvet de sista 10 minutrarna. Efter det såg jag ungefär ut som ett litet troll i skallen men det var klart värt det!
 
 
Nu är vi framme i ett otroligt nog mindre knottigt och myggigt Nysätern. Vanligtvis brukar det ju vara rätt smockat av de små liven så här års men nu går det faktiskt att sitta ute och äta mat. Kanske inte så att jag hade velat sitta utomhus hela kvällen men att palla med att sitta där i en timme i linne och kortbyxor måste jag nästan påstå är rekord för juli på bra många år!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback