Sköna helg

Imorse var det ungefär så här fint ute strax före 6 när jag åkte iväg till jobbet. Aningen motigt kan jag säga.
 
 
Men efter en sista ganska lång arbetsdag innan helgen var det dax att lägga hjälmen på hyllan. Ganska skön känsla!
 

Efter jag slutat tog vi och åkte ner till Bergshamra där vi blir kvar över natten, främst för att kolla posten men vi tänkte passa på att gå och fika på Ulriksdals Café också när vi ändå är här. Jag tänkte dessutom ta och utnyttja mitt gymkort som jag betalar för hela sommaren men inte använder eftersom Fitness24seven som finns här nere (endast 3 minuter från mig) vägrar öppna ett till gym uppe i viken-trakten. Sen ska jag också ta och vaccinera mig vid Vaccin direkt före lunch. Blir en full dag med andra ord imorgon!
 
Föresten kollade jag upp vad tidningen hette vilket var 'Handarbete och pyssel' och inte hantverk som jag sa. Menmen, same same!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback