Ny design och en fjällpromenad

Den påminner ju en del om den gamla designen men jag tycker faktiskt att den här blev bättre! Funderade ju på att spara de rosa prickarna jag hade som bakgrund men det blev tillräckligt mycket rosa ändå! Förhoppningsvis funkar de flesta länkarna till höger nu men instagram-knappen och startsidan-knappen funkar fortfarande inte. Dock tycker jag det är rätt bra gjort på bara en dag ändå. Den är ju definitivt mer färdig än den förra som jag hade halvfärdig i typ ett år!
 
Idag har vi varit uppe på fjället och gått på förmiddagen och på eftermiddagen har vi tagit ner en massa trän. Med andra ord är jag aningen småtrött just nu och av det som är kvar av kvällen tänker jag spendera på att inte göra ett dugg. Imorgon bär det av till Funäsdalen på äventyr. Exakt vilka är lite oklart än så länge men det visar sig! Hejsvejs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback