Ganska slut men nöjd

Jag är rätt tokslut när jag kommer hem på dagarna från jobbet kan jag säga. Det är en aning hektiskt om man säger så. Har nämligen i princip fått ta över hela Utställning på Mining och att efter bara 3 dagar kunna ha hant om allt där är inte helt enkelt med alla namn på produkter och så. Dålig beskrivning på mina arbetsuppgifter men jag orkar inte riktigt gå in på det mer än så. Men jag måste dock säga att jag är väldigt nöjd med mig själv för hittills har jag gjort det väldigt bra! Det får man väl egentligen inte säga i 'lilla landet lagom', men nu gör jag det ändå för det har jag faktiskt!
 
Me lite kreativ är jag allt ändå när jag kommer hem! Gjorde de här ljuslyktorna idag som jag fick inspo av från Återbruka mera, på Facebook!
 

Resten av kvällen har jag dock bara myst och gjort ingenting vilket är helt underbart! Nu blir det dock natti natti!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback