Så lätt att glömma

Här är den sista saken jag köpte på panduro och även den mest betydelsefulla. Jag har nämligen kommit på att jag ska börja skriva en minnesdagbok. En liten fin bok med små korta minnesmeningar om saker som hänt tillsammans med olika personer som jag vill komma ihåg. För tänk hur mycket det annars är som försvinner. Läggs bort någonstans i minnet för att tillslut nästan glömmas bort helt. Tankar, händelser, ord och känslor. Hur det var att vara i olika situationer just då när dom inträffade. Så små saker men ändå så synd att glömmas bort. Det är nog den bästa idén jag fått på väldigt länge.
 
 
Idag börjar jag kl 10 (men gick, morgonpigg som jag är, upp 6 som vanligt) och slutar 5 och efter det ska jag över till kära kusin Sofia med familj! Hoppas alla får en underbar dag! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback