Trevliga telefonförsäljare och kontrollanter

Ja dom är inte många men dom existerar! Och har man ingen annan att prata med på en tisdagskväll så varför inte umgås med en telefonförsäljare i några minuter? Han ringde dessutom från Tele2, vilket jag redan har. Efter 5-10 rätt trevliga minuter kunde han kostatera att jag redan hade helt rätt abonemang för mig och att jag inte borde köpa en ny mobil eftersom jag har en tendens att dränka dom och min Samsung s2:a verkar klara av allt jag utsätter den för. Han önskade mig till slut en trevlig kväll och sa att han inte tänkte försöka kränga på mig något eftersom jag inte behöver något mer än vad jag redan har. Kul att träffa på lite trevliga människor efter förra veckans raka motsatser! Igår på pendeltåget ner till Stockholm fick jag visa id-kortet för en kontrollant som utbrast "Oh coolt efternamn!!". Det är sånna små saker som gör att ens dag blir så mycket bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback