Bibliotek

Jag har skaffat ett nytt pluggställe nu, nämligen bergshamra bibliotek! Det är inte det mysigaste av bibliotek men det funkar. Jag pluggar bra där i alla fall och eftersom jag har haft väldigt få schemalagda timmar i skolan den här veckan så har jag spenderat en hel del tid där.



Jag älskar bibliotek. Det är något visst med en massa böcker. När jag kom hem idag efter 5 timmar där så åt jag först mat och sen satte jag mig med min nylånade bok och en kopp te och bara myste och tänkte att här ska jag sitta hela kvällen. Men sen kom jag på att jag köpt biljett till en klasskompis spelning på fryshuset kl 10 så det var bara att dra sig upp från soffan och börja klä på sig anständiga kläder igen. Minne som en guldfisk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback