Jobb och lite kärlek

Just nu är det fullt ös med allt jag vill göra men ännu inte gjort innan jag ska tillbaka till Stockholm. Dessutom jobbar jag hela dagarna så just blogga blir det tyvärr inte alltför mycket tid över till.

Just i kväll har jag börjat restaurera min gammelfarfars gamla byrå som jag tycker bott tillräckligt länge på vind/båthus/förråd. När jag blir klar någon gång i framtiden ska den få flytta in i mitt rum i Sälgnäsviken. Men det kommer dröja ett bra tag med tanke på alla lager färg och bets den har på sig. Har stått med värmepistol och slipmaskin i flera timmar idag och har än så länge inte kommit ens halvvägs med att få bort all gammal färg. Menmen, det får ta den tid det tar. Den både behöver och är värd lite kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback