En fantastisk dag

Nu är jag hemma igen efter en fantastisk kväll som inte hade kunnat blivit bättre! Vi började med att svänga förbi Anne en snabbis och säga hej och få en fototidning av bästa Lasse. Väl där möttes jag av den bästa tänkbara hälsningen. "Men underbara människa" utbrast Anne när hon såg mig. Jag blev både alldeles varm och glad av dom orden. Tack snälla moster!
 
Därefter åkte jag och mamma vidare för att plocka upp Heidie och då passade jag på att titta runt i hennes och Fredriks nya hus som solklart får fem av fem toasts. Det är en del rust på det men det kommer bli toppenbra när det väl är klart!


 
Efter husesynen åkte vi vidare till Engesberg där vi mötte upp Anne, Helena och Marianne. Kl 6 började själva teatern som av mig får bästa möjliga betyg. Det enda som hade kunnat dra upp betyget ännu lite mer hade varit om Heidie varit med i år också. ;) I övrigt var det superduktiga skådespelare och i pausen gofika som bästa moster bakat!
 

Allt som allt har det varit en jättemysig kväll och nog för att teatern var underbar men det var ändå Anne som gjorde min dag. <3
 

Kommentarer
Postat av: Heidie

Underbart inlägg bästa Bea! Love you 😘

Svar: Tack!! Love u too <3
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2014-08-09 @ 11:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback