Bästa tiden på dygnet

Passar på att sitta ute nu när det inte hunnit bli så där kvalmigt varmt än. Päronen och Dezzie har åkt till veterinären för att ta bort några duttar hon har vid ögonen som irriterar henne så det är bara jag och Gilda hemma. Lite jobbigt är det allt att se Dezzie åka iväg. Ush ush. Jag som är så blödig när det kommer till henne. Men hon kommer ju snart hem igen.
 
Jag orkade inte vänta på att bröd i ugnen skulle bli klart så det blev lite hårdbröd med olika smaker med Philadelphia på, te och melon som jag var ambitiös nog att skära upp. Helt ok att sitta och äta det och titta ut över en spegelblank Störsjön måste jag säga! Ganska så jättemysigt med Gilda som sällskap!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback