Rubiks kub

Ännu en helg har gått och jag kan ju inte säga att jag längtar tillbaka men oavsett om jag längtar eller inte sitter jag nu på bussen tillbaka till Stockholm. Den här veckan har jag som mål att lägga upp pluggandet lite annorlunda och att få lite tid över. Vi får se hur det går men jag håller tummarna för att det ska funka för som det är nu med matten så är den (ursäkta språket) skitsvår. Men jag ska köra en plugga-innan-föreläsningarna-metod nu som jag hoppas ska hjälpa.
Just nu sitter jag på bussen och lyssnar på ett ovanligt rasslande. En kille sitter nämligen snett framför mig och blandar och löser en rubiks kub om vartannat. Själv sitter jag som paralyserad och tittar på. Nog för att det är lite småcoolt att se ett klipp på Youtube när någon löser en sån men att se det i verkligheten är hur coolt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback