Bildbomb

Det gick just upp för mig hur otroligt mycket foton jag gått och samlat på mig och inte lagt upp på bloggen. Nu när jag väl kollar så är det mycket mobilbilder.. Men det blir ju lätt så, det är ju sälan jag har med mig kameran till skolan och sen sätter jag mig ju och pluggar när jag kommer hem och dom gånger jag bloggar nu brukr ju vara via mobilen och inte kamera och dator. Det går ju så otroligt smidigt att mobilblogga! Åtminstone när mobilen inte hänger sig och de långa inläggen man just skrivit går upp i rök. Men för det mesta är det enklast att mobilblogga i alla fall men nu tänkte jag passa på att visa lite mer av allt jag fotat på sistone!
 
Förresten mår jag väldigt mycket bättre nu!(Yey!!!!) Underbart! Förkylningen kom lika snabbt som den gick och nu är det bara lite snorigt kvar av den! Febern slapp jag också! Lycka!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack kära Bea för fina bilder.Puss mamma

2013-10-25 @ 10:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback