Yoga

Dom senaste veckorna har jag börjat med något jag aldrig tidigare testat. Yoga och meditation. Det är faktiskt riktigt skönt och det finns en jättebra yoga-app som heter Daily Yoga som jag använder. Någon bra meditations-app har jag däremot inte hittat än men jag fortsätter leta. Det bästa stället att vara på är ju helt klart ute på bryggan. Jag menar kan det finnas någon bättre miljö än denna att slappna av på?
 
När man har yogat eller mediterat så finns det nog inget bättre än en kopp te så när jag kom in för någon timme sen satte jag på vattenkokaren, tog fram honungen och valde tekopp. Titta så mysigt det ser ut! Sen hällde jag i mjölken... som förvandlade mitt goda te till en kopp med en ytterst illaluktande substans med massa vita klumpar i... Mindre roligt kan man väl säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback